The Art of Bushido Ken-Samas Art

Friday, October 29, 2010

The Purpose of this blog

Welcome everyone! My name is Ken-Sama. I Welcome all of you to my wonderful Anime blog. Now if you are reading this, you must have seen that I also blog in Japanese. This is because I as previously stated before in my first post I wish to move to Japan and seek a life there as it's to fulfill my childhood dreams and my future life. As you may know, this entire blog shall be about Anime and anything Japanese related. As for my name is Ken-Sama! May the restless Japanese Spirit be within all of us!
Here are the following shows, I Ken-Sama shall watch and review and make commentary on:
My Little Sister Can't Be this Cute!
Sora no Otoshimono
Stardriver: Radiant Takuto
Ironman
Bakuman
Kuragehime
Soredemo Machi wa Mawatteiru
The World God Only Knows
Super Robot Taisen: The Inspector
MM!
Shinryakui Ika Musume
Arakawa Under the Bridge
Motto To Love Ru (aka: you only watch it for Mikan)
To Aru Majutsu no Index season 2
To aru Kagaku no Railgun OVA
Togainu no chi
Milky Holmes

For you non english speakers and speakers of NIPPON

みんなへようこそ!私の名前はケン様です。私は私の素敵なアニメのブログにあなたのすべてへようこそ。今、あなたはこれを読んでいる場合は、私が日本語でもブログで見たことがある必要があります。私は、以前私が日本に移動し、そこに生活を求め、それは私の子供の頃の夢、私の将来の生活を満たすためだとする私の最初の記事で前に述べたので、これはです。ご存知かもしれませんが、このブログ全体に関連アニメとは何日本人についてしなければならない。のように私の名前は健一様です!可能性があります落ち着きがない日本の聖霊が私たちのすべての内にある!
ここではケン様は、見てしなければならないと確認し、解説をする私は、次の図です:
妹は、このかわいいにすることはできません!
そらのおとしもの
Stardriver:ラディアントタクト
アイアンマン
バク
Kuragehime
それでも町の府のMawatteiru
世界で唯一知っている神
スーパーロボット大戦:インスペクタ
MMの!
Shinryakuiイカ娘
橋の下荒川
もっとLOVEる(通称:あなたは、みかんのためにそれを見て)に
とある魔術の禁書目録シーズン2
とある科学の超電磁砲の卵子に
咎狗の血
ミルキーホームズ

1 comment:

  1. I cannot read the second half of your post. Could you translate it for me?

    ReplyDelete